BABYLONSJUKAN

Just nu är jag med älskling, passar på att skriva medans hon är på toa och kissar.
Det vi har hunnit med är att ha kikat på två filmer och ha köpt en varsinn påse chips mellan filmerna.
" Babylonsjukan " & " Järnets änglar " heter dom filmerna vi kollade på.
Den första var väl helt okej. Haha, gillar repliken då en av killarna i bilen säger
" Du kan inte sova nu, nu är det action "
Järnets änglar var även den helt okej, både jag och Lovisa höll på att börja grina när blondies lillebror som nog inte kunder prata (?) sjöng med henne till den låt som hon gjort själv.
Jag är kännslig när det gäller barn!

Aja nu är det färdigt kissat och jag ska dra.


Kommentarer
Postat av: E M M A

SVAR: tack ! :)

2009-08-03 @ 19:47:19
URL: http://sommarfreak.blogg.se/
Postat av: Josse

Sv:Tack. Din blogg e väldigt fin :)

2009-08-03 @ 21:15:02
URL: http://apush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0