" EFTERLÄNGTADE " ANDREAS..!

Precis blivit klar med packningen som jag ska ha med mej till Furudal i helgen. Denna helg ska nog kunna bli riktigt rolig, om vi får sova ute i förtältet och förhoppningsvis kommer Andreas upp dit till helgen! Längtat som fan har vi gjort efter honom, ellerhur Lovisa!? Haha..

Sara är sjuk eller bara försvunnen, inte i skolan och svarar inte på några sms. Hör av dej unge!

Före jag blev klar med packningen var jag över till Avesta och med hela familjen och handla idag. Hittade ett par jeanstights & två tunikor! Måste handla mera senare! Men nöjer mej såhär så länge. (: Tack mamma och pappa.
Nu på senare tid har jag lärt mej att vara tacksam och snäll, igen.. Känns mycket bättre att vara snäll, varför bråka och vara arg? Finns ingen mening i det. En dag står man där och ångrar att man inte hann berätta hur mycket man egentligen älskar dom.


Kommentarer
Postat av: Malin

tack detsamma :)

jadå det är prima :) självdå ? :)

2009-08-30 @ 17:46:21
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0