HEMFÄRDEN VAR EN MARDRÖM

Då har vi kommit hem igen, otroligt skönt att vara hemma igen! Vid tio tiden begav vi oss av i torsdags, eftersom att vi åkte så mycket tidigare än vad vi behövit göra hann vi som planerat med en sväng in i stan. Där hittatade jag iaf ett par jeans, två tröjor, en bh och en ny foundation. Blir en sväng till avesta med mamma för att fynda mer sen någon dag!?

Någon gång vid halv sju tiden var vi ombord på båten och befann oss i våran hytt, jag passade på att sminka om mej och även byta om. Vid nio fick vi gå och äta, kan ju säga att jag blev mätt! Det gick väldigt bra att sova förutom en stund vid fyra tiden då jag vaknade till och det tog mej ett tag att somna om för att det var så in i helvete varmt, men sånt får man ju ta?                                                                   
Fredagen började med frukost klockan nio, en näst in till vinglande kanon trött Emelie steg upp ur sängen, jippie vad morgon pigg jag är... Jag mådde allt för illa för att kunna få i mej mer än två melon skivor.

Syster fick Britney Spears parfym som hon tjatat om och jag fick en mascara, riktigt nöjd för samma mascara som jag fick har precis tagit slut och den är jävligt bra! Vid fyra la vi i land och vi kunde gå ner till bilen, tog nog inte så mycket mer än fem minuter innan vi kom ut.

Direkt efter blev det grönan. Åkte mest med pappa, han e frän! (;

Hemfärd kring elva tiden... underbart att få sitta ner och vila mina små stackars fötter. När vi kom ut från stockholm bad jag pappa stanna, var så jävla kissnödig, var riktigt äckligt när jag skulle sätta mej ner, det snurrade i huvudet och jag höll på att rammla omkull... Resten av bilfärden var en madröm! Jag fick tillbaka mitt vardagliga ont i magen, smärtor i ryggen började komma och sen kom illa måendet, ju längre tiden gick desto värre blev det. Vid v-ås bad jag pappa stanna så att jag kunde få frisk luft, men dock hlälpte det mej ingenting. Lyckades iaf somna och vaknade på vägen mellan Fagesrta o Norberg. När vi kom hem gick jag rakt in i mitt rum kasta av mej kläderna och la mej undertäcket, sååå underbart - min egna säng! Somnade på en gång, vid fem tiden vaknade jag av att mit illa mående var värre än nånsin, så skyndade till toaletten och.... kräktes. Idag mår jag mycket bättre men lugnar mej med att äta ett tag.


Nu ska jag ta mej en dusch, sen lägga mej i sängen och kika på någon bra film. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0