INGET FAGERSTA

Egentligen skulle jag och min kära mamma iväg en sväng til Fagersta idag fast det blev inget av. Istället fick jag sov morgon till klockan två.
Vid halv fyra tiden kom babe hit, vi gjorde väl inget speciellt precis. Halv fem begav hon sej hem igen för att en timme senare åka och rida. Snart någongång dyker nog hon upp igen och det blir antagligen bara mys då, orkar inte gå ut. Skulle i sånna fall behöva duscha för att piggna till lite, men har fan ingen ork till det heller... duschar senare ikväll istället.
På onsdag blir det Fagersta istället med mamma... Dagen före skolan börjar, jippie! Två dagar kvar av sommarlovet då, jag har ångest för att skolan börjar.  Hur fan kommer det bli med allting!? Ny skola, ny klass.

Kommentarer
Postat av: Khalid

har inte gjort så mycket idag, varit i skolan och nu vilar jag.. själv då?

2009-08-18 @ 18:03:27
URL: http://khalid.blogg.se/
Postat av: Diza

Svar: Jaha. Då har vi lite att snacka om :) Varför ska du börja på ny skola? :P

2009-08-18 @ 19:31:08
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0