JAG KAN SJÄLV

Vet inte alls vad jag ska hitta på idag, hade tänkt att dra ner på byn, men tror inte att jag orkar... Lovisa hör av sej ikväll efter att hon har ridit så ska iaf iväg med henne ut en sväng då.
Nu ska jag först ta och äta lite frukost och hoppas på att jag får behålla den i mer än bara någon minut... Sen ska jag krypa ner under täcket och kika på film.

I morse när jag skulle hjälpa min lilla syster att fixa frukost kom jag på att jag är barnslig som en liten bebis ibland. Mamma sa snällt till mej att jag nog behövde en större skål till yoghurten, jag blev sur som fan och sa bestämmt till henne att jag kunde väl fan själv hälla upp yoghurt och bestämmer själv vad för skål jag ska ha.
Precis som en liten unge - " Jag kan själv " 


Badet vid campingen i Furudal.
Det ser finare ut på bild!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Haha, jag beter mig lika dant :D

2009-08-10 @ 14:48:44
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: louiset

fin bild!!

2009-08-10 @ 16:17:14
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0