KOMMA HÄR IFRÅN

God morgon alla söta!
Nu ska jag försöka börja blogga som vanligt igen... Har inte haft någon lust alls till det dom senaste dagarna.

Idag tänkte jag fråga Lovisa om hon hänger med över en sväng till Avesta eller Fagersta.
Skulle vara riktigt skönt att komma bort från Norberg en dag! Skönare att vara ute där man inte känner allt för många ju.
Fast då behöver jag pengar först... Bara 30 eller 40 kroner, går nog att fixa om jag frågar mamma riktigt snällt! (a)

Nu ska jag klä på mej , hihi*

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Nu är min kändis tävling avslutad !

kika in på min blogg om det var din favorit som vann :)



Ha det bäst !

2009-08-19 @ 14:23:41
URL: http://bluelikeice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0