MIN CYKEL HAR INGA BROMSAR

Halv tio väckte syster mej och säger " Emelie, du somnade igår när vi kollade på film. Får jag kolla på Pettson & Findus här? " Efter ett tag vaknade jag till och gick upp, duschade och fixa mej.
Nu väntar jag på att morsan ska åka iväg och handla, så att jag kan få frukost. Åt ju inget igår, skit hungrig nu fan!
Jag vill gärna över till Avesta eller Fagersta... Ännu mer vill jag till Hallsberg! Bara bort från den här jävla skiten, Norberg är ett sånnt jäva skit ställe. Fast jag har inga pengar alls.
Ingen cykel heller för jag har tappat bort nycklarna till låset, sen så har den inga bromsar heller för dom är ju sönder... Fast det går ju och cykla ändå om jag hade haft nyckeln då.

Nä ska lägga mej i sängen och kika på Pettsson & Findus med syster nu, hihi ;$


Kommentarer
Postat av: Astrid

SV: Jo tack allt bra :) vad har du gjort idag?



kramar

2009-08-13 @ 17:34:53
URL: http://byastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0