INTE SOM PLANERAT

Den dåliga uppdateringen beror på att jag skjutsade Lovisa över till Fagersta igår på cykel! Vi hade planerat att ta oss över till Avesta med tolv bussen, dock var varken jag eller Lovisa klara då. Nästa buss skulle gå klockan tre då nästan hela plus huset stänger på lördagar. Det är inte så kul att hänga i Avesta då.
Eftersom att jag inte har några pengar och var hemma själv kunde vi inte heller ta någon buss till Fagersta.
Istället turades jag och Lovisa om att skjutsa varandra på den gammla Fagersta vägen ända in till byn där...  vilka jävla backar det är där alltså!
Vid sex tiden när vi kom hem stack vi och badade vid Noren... det var allt annat än varmt i vattnet!
Från hela början var det tänkt att Sara skulle vara med. Fast Lovisa total vägrade ha med henne. Något som jag tycker är rätt barnsligt av henne. Sara slåss ibland och skriker nästan hela tiden... men snäll och rolig, faktiskt! Men sen i sommras då jag och hon blev närmare vänner, känner Lovisa sej hotad när hon är med verkar det som...
Rätt tråkigt, vi hade en hel del kul tillsammans förut! Men, men.



dåliga bilder tagna med mobilen... laddaren är fortfarande borta till kameran , -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0