ÖVERSKÅP NUMMER FEMTON

Första skol dagen på den " nya " skolan är över och allting känns super bra!
Bosse och Kicki som kommer att vara min klass kontaktlärare verkar jätte bra och jävligt roliga... Bosse e fränaste läraren ever! (;
Gillar även min nya klass riktigt mycket, det är bara två stycken av alla i min klass som jag inte känner! Resten har jag gått på samma skola som och umgåtts mycket med under vårterminen då vi började arbete i ANS grupper...
Vi har inte haft några lektioner ännu bara gått igenom regler och delat ut scheman, kalendrar och skåp. Jag hade en riktig tur att få ett överskåp, numer femton! ;D
Efter skolan drog jag och Lovisa över till Fagersta. Innan Lovisa skulle till tandläkaren hann vi med att hälsa på hennes mamma på dagiset som hon jobbar på. Var dock bara två barn kvar när vi kom dit... fast kul ändå, fick leka lite ju.


älskar, älskar inte, älskar, älskar int...

Kommentarer
Postat av: Diza

Vad kul att det gick bra för dig!

Jag kanske borde ha varit mer nervös än dej? Jag började ju på en helt ny skola i en helt ny stad alldeles själv! :) Men det gick ju bra, det också! :D

2009-08-21 @ 13:49:25
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0