BULLEN..

Hade verkligen ingen lust alls till att blogga igår... Jag följde inte med till stallet igår, för att jag kännde mej irrierad över en sak som en bara kastade ur sig..
____________________________________________________________________________

Vi fick sluta tjugo minuter tidigare från våran sista lektion idag, som är matte. Kicki trodde att klockan var fem i halv fast den bara var fem över två, haha vilken tur man kan ha! ;D
Direkt efter skolan följde jag & Lovisa med hennes mamma över till Avesta. Hittade inget, fast hade iaf riktigt kul...! Nu på kvällen var vi ute o cyklade ett litet tag. Vi såg typ en som Lovisa sa kallas bullen, haha?

Som nästan varje gång vi är ute träffade vi även nu på Erik, Ville, Simon och Erik.L... Fan vad dryga dom e! Hejade också på Pontus och Viktor! Och några från... ehm, 7B eller om dom går i 7C, har igen riktig koll ännu.

älskar dej,
<3!

Nu har Hannah gjort slut med Adam, efter en dag!? Hahah, förstog att det inte skulle hålla nå länge, fast nog fan trodde jag på mer än en dag iaf!
 
Kan man äns säga att man vart tillsammans när det bara handlar om en dag? Låter bara barnsligt och på något sätt omoget, enligt mej...


Kommentarer
Postat av: L I N N S O N D E L L

sv: tack tack =)



ha en fin kväll.

2009-08-25 @ 22:35:11
URL: http://lhiinnsondell.blogg.se/
Postat av: coola

jodå, allt är bra.=)

sj?

2009-08-26 @ 07:17:04
URL: http://typcoola.blogg.se/
Postat av: Blanca

sv: tack

2009-08-26 @ 13:30:07
URL: http://banx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0