TRE PROV - SO, MATTE & KEMI

Såklart fick hela klassen spanska med Emelda i en hel vecka framåt.. Har iaf någonting att skratta åt nu! Hon typ bah, nej inte "mjaoou" och när hon frågade Emil vad chao betyder va han inte alls med och kastade ur sej källare..!? haha fyfan, helt jävla vrickad lektion alltså!
Efter skolan var jag med Lovisa, vi gjorde klart all matte läxa så nu är iaf den klar. Sånna jävla torlejfare vi är alltså. ;9 Jag behöver komma igång med att läsa på till dem tre proverna som vi ska ha om någon/några veckor... So, matte och kemi. Vill verkligen inte göra kemi-provet! Jag är ju fan livrädd hela tiden där inne. Lixom när jag och Lovisa arbetar sitter vi o käftar med varann om vem som ska slippa göra de o de, haha det här kommer bli lyckat känner jag på mej! =D

Nu ska jag borsta tänderna, sen sägen och läsa matte.
GodNatt.


bara för att typ alla tycker att jag är en skön/härlig person? :)


Kommentarer
Postat av: KurranMurran

Sv : hehe Tack så mycket :) Du va oxå söt :)!

2009-09-01 @ 15:14:35
URL: http://kurranmurran.blogg.se/
Postat av: f

samma här ^^



allt bra?

2009-09-01 @ 17:17:14
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0