ANDRA SKOLDAGEN

Andra skoldagen idag då... Jag hittar till alla lektioner hitills och ingen har lyckats kommit försent, inte äns killarna!
Började dagen med fyrtio minuter Tyska, första lektionen någonsin i det ämnet. Bara en " prova på lektion ".  Sen sextio minuter svenska med Karin. Det ända vi gjorde var bara att dela utt böcker, papper och prata lite. Sen hade vi rast, lunch och en håltimme direkt efter lunchen. Som sista lektion på fredgar har vi IPS. Idag gjorde vi bara våra loggböcker eftersom att vi inte har börjat arbeta på riktigt ännu.

Efter att jag slutat skolan tre åkte jag och mamma över till Fagersta, kom nog hem vid sex tiden. Sen dess har jag ätit och kikat på film tillsammans med Lovisa hemma hos henne.

Nu ska jag hoppa in i duschen.


Kommentarer
Postat av: Miss E

Uuh, jag har gått i skolan i en vecka redan!

Kram

2009-08-22 @ 21:54:22
URL: http://pappersbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0