DU ÄR SÖT

...älskling!

Kom precis hem!
Vart ute med Lovisa hela kvällen... Hade rätt mycket att prata om eftersom att vi inte träffats sen i torsdags. Fick höra lite om vad Andreas och hon hittat på, haha! ;D
Mycket skratta blev det iaf - alltid lika kul med pullan.
Efter att vi vart in på ica så att jag kunde handla något att dricka gick vi till Vildanden och käka lite, kebab båt blev det dock kunde jag knappt äta något alls, för att jag började såklart att må illa!
Sen ringde jag affe och vi snackade med honom ett tag, hihi!
Det blev lite små kyligt så gick hem till mej och kikade på tv, myspys! (;

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Thanks! <3



Alltid nice att träffa en vän. :)

2009-08-03 @ 00:14:44
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0