LOVISAS GAMMLA KILLE & EN TILL JONAS!

Nu är jag hemma igen, efter tre nätter i Lovisas familjs husvagn uppe i Furudal.
Första kvällen åt vi tacos tillsammans med Kalle och hans son Jonas uppe vid resturangen. Jonas och Adrian kom försent, bara en kvart men ändå.
Adrian är Lovisas gammla kille. Det gjorde nog inget alls för hennes del att han också var med, hon var mest bara glad över det. Adrian stannade kvar tills klockan blev nio någonting.
Jonas, jag och Lovisa gick då ner och badade... Vi träffade en kille som även han hette Jonas. Han var nog inte tyst i mer än fem sekunder. Jonas berättade mycket om sej själv, som att han är bisexuell. Snäll och pratglad, kan man väl säga då?
Vid tolv tiden ringde Lovisas pappa och berättade att Jonas skulle komma tillbaks till husvagnen så att Kalle kunde ta med sej Jonas och knalla hemåt. Kalle blev kvar tillsammans med någon Tomas som var kanon full i ytterligare en halvtimme för att leta efter sin jacka, dock hittade han den inte och fick gå hem helt själv utan jacka. Kalle och Jonas lyckades bli osams om vem som haft bort hans jacka, därför gick Jonas hem i förväg.

Sista dagen gick vi till badet som ligger utanför campingen. När vi kom framm och började byta om märkte jag att jag glömmt min bikini överdel i husvagnen. Varken jag eller Lovisa orkade gå tillbaka och hämta, så istället badade vi båda utan.
När vi sen gick upp kom det såklart en massa bilar... Jag satt mej på knä ner på Lovisas handuk som hon sen drar i så att jag for omkull. Jag blev sandig som fan, så fick gå ner och skölja av mej sanden. När jag sen gick upp tänkte jag inte på att jag var helt bar om överkroppen. Det slutade med att en bil med bara en massa killar skriker något som varken jag eller Lovisa hörde genom dom ner vevade rutorna och tutar. Förutom att det var pinsamt så är det egentligen lite kul också!

Vi har haft jätte fint väder och har kunnat bada varenda dag! Hann ta någrå få kort med min mobil som jag laddar upp senare efter att jag duschat.

Kommentarer
Postat av: caroline

svar: okej, jag svarar på kommentarer :)

händer idag?

2009-08-10 @ 11:44:46
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: caroline

svar: idag vet jag inte vad jag ska göra ;p

allt bra annars?

2009-08-10 @ 12:00:44
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: irma

hej!

Jag är med i veckansblogg och vore supersött om du också ville kika in där och rösta på nr 4 (mig). Skulle bli sjukt glad om du gjorde det.

Pusss och kram!

2009-08-10 @ 12:44:40
URL: http://irmagranbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0