MIN KÄRA VÄN

Nu sitter jag här på klädd och färdig fixat, samtidigt som jag räknar ner timmarna tills sockerpullan kommer hem ;D
Min kära vän Sara, som jag är jävligt trött på just nu, tjatar hela tiden på om sinna killar som vanligt! Otroligt trött är vad jag är på dom frågorna som hon ställer hela tiden... Lät det konstigt, kan man säga så, men jag gillar typ tre killar på en gång, vad ska jag göra? INTE FAN VET JAG!?
Men nu står hennes morsa i kö till en lägenhet i sthlm så slipper henne snart, just nu känns det bara skönt, men nog kommer jag att ågra mej lite?

Aja ska ringa upp pullan nu.  (;


Gammal bild!
Aja det jag ville säga är;
Jag älskar dej pullan och kommer alltid att göra det!

Kommentarer
Postat av: dana

hihi tack, vad glad jag blir =)

2009-08-02 @ 15:54:04
URL: http://lindberrgg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nej vad gullig bild :D

2009-08-02 @ 16:29:23
URL: http://dumbotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0