VÅGA STÅ EMOT

God morgon alla söta!
Ska snart ut en sväng med Lovisa blir kanske en sväng till Fagersta om jag har pengar till bussen... Hälsa på hennes mormi, haha! Nej men hon är snäll och blir såå glad när vi hälsar på henne, sen är hon jätte gullig. :)
Förra gången vi var till Fagersta tillsammans kom det fram en tjej som nog kan ha vart 13, hon hade en cigarett i handen sen så säger hon " Det här är ,mycket godare än godis! " Jag kunde inte hålla mej för skratt så jag började asgarva, fan så töntig hon va! Okej om hon vill röka även fast hon bara är 13 år, men inte fan bryr jag eller Lovisa mej om det!? Inte är det de minsta häftigt heller nej det man ska beundra är väl ändå dom som står emot att börja röka, snusa eller dricka? Det är ju trots allt inte lätt alls... När många omkring en börjar att hålla på med sådant.
Så ja, våga stå emot!

Nej nu plinga det på dörren.
Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv. jo :D

2009-08-03 @ 14:35:13
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: juliairene

nej ugh

jag är olycklig

2009-08-03 @ 15:59:02
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0