DET ÄR EN FLICKA!

Hann inte med bloggen igår, eller jag orkade inte eftersom att vi kom hem ganska så sent tack vare att bilfan slutade att fungera. Men som tur var så fick vi hjälp av nån snäll gubbe!
Fick reda på att Sandra har fått en lillasyster som ska heta Saga! :) Ska va med henne så fort hon har tid med mig så att jag får se skruttungen.

A ringde mig igår.. Det lät typ bah såhära när vi snacka: "Du är så fin, du är speciell, asso förlåt, vet att jag ljugit för dig och allt men jag har skärpt mig, jag vill bara att det ska vara som förut, fattar inte varför du bara struntar i mig nu i allt som vi hade, osv osv.." '-.- Allt är löst nu iaf, men jag är fortfarande jävligt sur o det kommer jag vara ett bra tag framöver! 

Idag har vi varit uppe i klackbergsbacken och åkt pulka tsm med släkten från pappas sida. Ganska mysigt trotts allt, fast inte direkt kul o kallt somfan var det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0