JULAFTON 2009

Det blev en riktigt bra jul i år, en utav dem bästa.

Jag hade iaf kul igår! Fabbe och jag var ute ett tag, han stog för underhållningen då han ramlade. Å jag som har skadeglädje, haha fyfan va kul!
Frejan kissade på sig, såklart.. Tilda somnade nästan i mitt knä kring halv nio så söt!
Efter att tomten varit hos oss och alla paket var öppnade var alla ganska trötta, nöjda och en viss hemlängtan började krypa sig framm på oss, iaf för mig och fabbe. Så alla förutom vi åkte hem vid nio. Mamma&pappa ville inte hem, inte Linnea heller.
Så pappa skjutsade hem mig, själva kom dem hem vid tolvtiden! Jag fick då tid för mig själv, något som jag vissa stunder älskar!

Idag har vi varit och ätit hos morfar, alla var där moster + familj o sen Anki o dem från Gittans sida (morfars kärring..) Jag tycker inte alls att det är nå vidare kul. Alla från Gittans sida är onödigt tillgjorda och ganska tråkiga, enligt mig.

Hade tänkt städa mitt rum, men blev sugen på att laga nå kul ist.. Överaska mamma när hon kommer hem kanske..? O visa att jag faktist är ganska omtänksam ändå, *(;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0