FRÖKEN SVERIGE

Både ork och lust till att blogga några rader trotts att jag fortfarande är sjuk och utan ork..

Jag sov faktiskt ändå tills klockan ett idag! Underbart, femton timmars sömn men ändå galet trött nu igen.

Har bakat pepparkakor tillsammans med lillasyster. Inte riktigt min grej, svårt och tråkigt fast ändå ganska skoj när inte degen fastnar. Vi lyckades bra bortsett från tappad deg på golvet och kastande med degen..  

Eftersom att jag stannar hemma imorgon med så kom Lovisa hit med läxor. Eller ja engelska-och sopärmen. Har mycket som måste göras imorgon, fyfan!

Ska fortsätta att kika på film nu, Fröken Sverige. Den är något år, har sett den 3 eller 4 gånger redan fast det var ju när jag var mindre tillsammans med Denice.. Kollade mer på scenerna då dem var nakna tillsammans, något som jag o Denice tyckte var sjukt spännade som små snorungar! :$ Inte lika spännade nu hah.

svarar på alla komentarer sen någongång, när jag har lust!


Har ju fan sett på nya Pettson&Findus filmen tillsammans med lillasyster!
Om jag ska vara helt ärlig nu(?) så tycker jag att den är kul, dem är ju så söta! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0