IDIOTI

Har hunnit träffa Lovisa idag också, känns nästan som om hon är min slav.. Hon får typ alltid hämta saker åt mig från skolan när jag är sjuk, väldigt snällt!
Idioten skulle cykla upp till krg även fast det är massor av snö ute, även fast jag inte varit ute på ett tag så tror jag väl iaf att att det är halt ute.. Hoppas ungen slipper ramla iaf!

Har betsämmt mig för att gå imorgon eftersom att jag känner mig ganska så okej igen. Jag ser fram emot det, vet inte varför men liksom alla snö, har inte varit ute sen den kom i tisdags-onsdags.. så (x

ryser fan av bara tanken på ksk, äckel.. fast saknat!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska snart baka :) Sj?

2009-12-17 @ 18:43:02
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0