ÖVERASKAD

Nu har alla åkt hem!
Det blev varken tråkigt eller jobbigt, även fast jag trodde det. Eftersom att mamma fyller år idag så kom farmor, farfar och faster med hennes familj också hit. Alltså så kom fabbe och Linus hit. Jag och fabbe satt vid datorn och Niklas försökte lära Tussan att använda hennes & tusses "bräda".. Något som inte gick sådära jätte bra, men det såg sött ut iaf. :)
Jag belv jätte nöjd över alla julklapparna! Fick bland annat en ny mössa, tre twilight böcker och en digitalfotoram!
Är verkligen jätte glad över allt som jag fick, TACK!
Min taskiga pappa lyckades ta några fula julkort på mig också, när jag inte var beredd.

Grattis till världens bästa mamma som fyller år idag! Jag Älskar Dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0