RESPEKTERADE MÄNNISKOR

Jag och mamma blev nyss klara med mitt rum, kunde inte städa allt själv..

Nu är det efterlängtade jullovet här och det känns så jävla härligt!
Det var ett mysigt och ganska roligt kaos när hela våran klass skulle göra rent sinna skåp för att sen byta till annat. Jag älskar verkligen min klass, alla känner alla, alla pratar med varandra, vi är en grupp människor som respekterar varandra, förutom Pontus. Tråkigt att det finns vissa som är taskiga istället för trevliga i strävan efter att bli populär eller i Pontus fall, få tillbaks sinna gammla kompisar som lämnat honom för hans dåliga betende.
Men nog om det.

Var över till Fagersta med Lovisa idag, hittade inget men som tur är så blev jag klar med alla julklappar idag!
Sandra har fått sin och blev glad för den, så nu är även jag glad :) Älskar att ge bort saker och folk blir glad.

Jag mår inte sådär super, känner mig jätte varm och en anning deppig, igen. Det går upp och ner just nu! Men jag håller ut och försöker vara stark!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN

Skönt med jullov? :)

2009-12-22 @ 22:25:01
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0