SKÖNSTIL GRABBEN

mår fortf risigt!

När jag för ett tag sen var påväg ut till köket o hämta vatten, så tänkte jag hoppa över soffan (en liten bebissoffa, typ) så snubbla jag, världens min fick jag haha, typ samma som när Lovisa snubblade i trappen idag! :) Så jävla ballt, klocktrent!

Bästa från i fredags:

- Hålla Emil, sök på han dendära lager Morgan.. duvet ullareds killen! (jag)
- Aa, vänta.
- HAHAHAHAHAHAHAAHA! (jag&Lovisa)
- Vafan gör durå Emil, sitteru o kollar på Morgan från ullared?
- Aa, jag tycker han är ganska såhära.. ganska så snyggare!

Så jävla skönstil grabben har! :D


Nu ska jag glo på Ullared, det bästa som finns juuu' !
Morgan-på-lagret ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

haha :P

2009-12-18 @ 19:36:58
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0