UPPMÄRKSAMHET

Mina små sockerpullor har sprungit runt o busat hela dagen medans jag försökt att sova. Så nur är jag skit sur!

Träffade iaf min tviling idag, hon kom över och hämtade kemisakerna som jag lånat.. Fick höra lite skvaller om skolan o alla idoter. Jag är så jävla trött på vissa nu.

A&H, har gått och blivit sjuka i anorexi hörde jag!
Hur kan man orka sitte o tjaffsa med sin vän mitt framför ögonen på L om att A har anorexi..? Visst, ingen utav dem äter mat, men godis går bra? Jaja, vem fan bryr sej, inte jag iaf, vill man ha uppmärksamhet på fel sätt så. Fjolligt!

Kommentarer
Postat av: ida :)

sv: okej, jag lyssnar på TH och chattar typ.. :)

vad har du gjirt idag då?

2009-12-16 @ 19:23:13
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/
Postat av: ida :)

sv: typ samma :)

vad gör du nu då ?

2009-12-17 @ 17:38:11
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0