UTVECKLINGSAMTAL

svarar på komentarerna senare ikv..!

Dagen har gått fort och jag har iaf haft skoj.
Det var tänkt att jag skulle fixa mitt biologiprov idag på IPS:n men tyvärr så hade Owe glömt att ge Håkan det och sen så hittade inte jag o Håkan på honom, så det blir förhoppningsvis klart imorgon! Sedan så hade vi Jimmy/Han den dära med pipptröja och knullruffs (somjagkallarhonom:) som vikarie på matten. Viladre än vildast blev det på den lektionen..
Och nu så har jag precis kommit hem från tvecklingsamtalet! Det gick jätte bra, betygen var bra och nu återstår det bara att bli mer muntligt aktiv! Vi kom därifrån tjugo minuter tidigare tack vare att jag sköter skolan/någonting annat.(..)

Nu ska jag bada sedan träffa älskling eller läsa lite inför svenska provet imorgon!


Kommentarer
Postat av: ida :)

sv: bra här med :)

vad gör du då ? :)

2009-12-09 @ 19:23:00
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0