ÄLSKLING DRÖMMER

" Vi satt och väntade på en buss tillsammans. När den kom så tog jag dej i handen, betalade så att du skille slippa göra det och fortsatte längst bak i bussen. Vi satt oss där och jag la huvudet i ditt knä, då frågade jag dej om du älskade mej, du sa att du såklart älskade mej. Jag frågade dej igen, älskar du mej verkligen? Du sa då att du älskade mej mer än något annat. Tillslut var vi framme och gick hem till mej, vi gick in... klädde av oss och hamnade under täcket. " sen kommer jag inte ihåg något mer, det var iaf fint tycker jag. 
Aww bebis berättade en av sinna drömmar om mej för mej, jag älskar det.
Det låter så sött, hihi märker att han tycker att de är lite pinsamt att berätta allt, märker också verkligen att han tycker att det är fint.
fan vad jag älskar honom.
bebis jag svär har aldrig varit så här kär någon gång tidigare.

NU, ska jag lägga mej i sängen.


Kommentarer
Postat av: edubbelv

Sv: JAG VET! Jag med, videon är så klockren! :)

2009-06-29 @ 11:33:22
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0