SOMMARSTUGAN

Kom precis in igen efter att ha varit ner och badat med syrran, är ju nere i stugan nu.
Tur att det iaf finns dator och att jag han ta med mej att par filmer ner. Annars hade jag inte klarat mej vafan.
Det är så förjeeevla kul! Jag har förändrats rätt så mycket sen förra året, gått ned i vikt och ja... Jag har blivit så olik mej att när jag hejade på min kusin på bussen för ett tag sen så kände han knappt igen mej, han såg fundersam ut men hejade bara för att vara trevlig tillbaka. Jag berättade det för mamma och ja visst fan var det så att han inte alls kunde tro att det var jag.
Så nu kollar alla grannar på mej väldigt mycket, haha! Rasmus typ glor ihjäl sej? ;oo
Aja det är iaf kul och jag vet inte inte hunnit kolla så noga på honom idag, vill inte kolla tillbaka på honom medans han kollar på mej för då, ser de ut som om jag spanar in honom ju, ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0