LYCKA

Kom precis in igen, suttit ute på balkongen för mej själv...
Jag kan inte sluta le! Jag haft ett leende på läpparna hela tiden idag.
U N D E R B A R T .
Jag har inte mått så här bra som nu på länge. Det kanske beror på att Lovisa kommer hem imorgon ( som jag tror iaf ) o att jag har en helt otroligt fin pojkvän, som jag nu kan le?
Jag förstår verkligen varför jag borde le dygnet runt, men jag fattar inte varför jag inte gör det.
Det känns som om att när jag andas ut och inte är orolig för att Adam ska göra något dummt, som att dricka, slåss, försöka ta livet av sej, så kommer något att hända. Fan det känns förjävligt, det känns som om lycka inte är till för mej, att jag inte är värd den.
Jag njuter verkligen nu iaf, allting känns så lätt!
Jag har en knut i magen, det gör nästan ont i magen, för att jag är så jävla lycklig nu! :')
Le, imorgon blir det värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0