ÅTTA KILLAR SOM VILL TESTA GRÄNSER

Just nu är jag helt slut!
På både So:n och Engelskan hade vi Jimmy som vikarie.. Alla killar blev stökiga och ville testa gränser. Visst blir man trött av att höra åtta killar gapa i mun på varann, fast ändå tackar jag dem för det och tack för att Jimmy är en sån mes..!
Förutom att jag har två läxor i matte och sen ska jobba i matteboken hemma så råkade jag ta so boken till kemi lektionen, en hel del extra arbeta blev det. No & So böckerna är kvar i skolan så kan inte plugga på till dom proverna som jag hade tänkt mej att göra idag, fan!

Nu ska jag duscha och sedan fortsätta med att försöka bli klar med engelskan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0