ÄLSKADE, ALLTING BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT SIG..

Första helgen på länge som jag verkligenverkligen haft jätte roligt i Furudal!
Andreas och Kim var där uppe i helgen, vi var med dem mest hela tiden. På lördags kvällen satt vi i grillkojan och grillade/eldade Kims lilla fisk som han lyckades få när han var med i metartävlingen. Vid ett, två höll vi allihopa på att somna i bastun så vi begvav oss hem till varsinn husvagn o sov.
Under helgen har jag kommit ännu närmare en jätte bra vän till mej..

Kameran följde med och jag knäppte iag några kort! Men dem är kvar i kameran som jag inte har någon aning om vart den är just nu... Bilderna kommer senare! (:


Kommentarer
Postat av: linnéa

Ta och kommentera vilken din favoritglass är och just din nominering till den glassen!

Storbloggkram

2009-09-21 @ 11:50:27
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0