GRÅT DINA TÅRAR DET ÄR OKEJ EMELIE,

Jag har verkligen blivit riktigt dålig på att uppdatera bloggen! Skärpning på det!
Igår kom Lovisa hit en sväng, vi kikade på tv mest hela tiden. Jag har blivit så jävla känslig av mej.. Igår när vi kollade på idol, satt jag o grinade? haha, pinsamt ju.
Alldeles strax ska jag iväg o möta babe för att sen ta 11.47 bussen till Avesta. Ska kika på någon fin tröja eller en ny bh, kanske? Det visar sej va jag kommer hem med sen! Nästan direkt efter att vi kommer hem ska jag/vi (?) iväg o träna.. Efter det ska jag plugga, har prov imorrn -.-' Sen efter det kanske vi hörs? Om jag orkar blogga då. Aja skitsamma, nu måste jag kila!

Kommentarer
Postat av: RONJA

sv: tack! :) allt bra?

2009-09-14 @ 11:58:53
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0