ATT SE FRAM EMOT

Åh jag mår skit sammtidigt som jag mår helt kanon, jag har så mycket att se fram emot, och jag är beredd att tänka på framtiden igen!

Jag fyller 14 den 4 mars, faster fyller den 2 april, den 16 april ska jag med Fabbe, farmor & Faster ner till Ullared på samma buss som Sandra! Jag&Lovisa är i fullgång med att planera en helg för oss själva i hennes lägenhet, en riktig sån här tjejhelg. Goda drinkar, film, skitsnack eller Unkan, varför inte både och? En sväng ner till Västerås igen någon helg, Borlänge med mamma.
Efter min födelsedag så börjar nästan alltid våren smyga sig fram på allvar. Sportlov, påsklov, påsk. Sen sommarlovet, då jag vet att jag kanske tillsammans med Lovisa ska till Gotland, bo i stuga själva uppe i Furudal. Det känns toppen, det kommer hända en massa annat också, det vet jag. Jag älskar planering sammtidigt som jag är rätt spontan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0