BLINDBOLL

På gympan blev det "blindboll" hur konstigt det än låter när jag säger att vi testade på att spela en speciell sport för blinda så var det faktiskt riktigt kul. Riktigt underhållande att titta på!
Fick tillbaka matteproven idag & det blev som jag trodde, ett G. Allt jag kunde göra när jag fick provet framför mig var att börja asgarva, har aldrig varit så dålig på ett prov tidigare.

Efter skolan traskade vi hem till Lovisa, där hon åt och jag lekte A. Sedan gick vi till rinken, det dröjde inte länge innan vi fick fimpa och springa o gömma oss..
Nu ska jag baka cheescake, läxor o bada i varmtvarmt vatten o kolla på Familjen Anorlunda, pissigt trött idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0