MATLAGNING

Långtråkig dag med ångest.
Imorgon är det aktivitetsdag, jag ska åka slalom tillsammans med Lovisa.. Eller jag ska lära henne att åka!

Ska för andra gången idag hoppa i ett bad, duscha håret sen ska jag plugga, fixa skidorna och så har jag lovat mamma att laga mat idag. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, men det löser sig, jag är på bra humör så det blir något mindre enkelt och mer godare.

Samma sak varje gång, börjar bli riktigt less på alla dessa idioter nu.
Det är på tok alldeles för många gånger som du utnyttjar A och väcker meninglösa hopp för oss andra.
Jag har helt ärligt slutat hoppas för länge sedan, nu är jag på god väg att sluta glädjas åt dem stunder då vi duger och ni bryr er om oss.
Blir så fruktansvärt äckligt utav att man bara kan blunda för något sånnt här.
Ingen bid deal? Jooohorå.
Att strunta i ett utav sitt egna barn är inte männskligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0