NYKLIPPT HOCKEYMATCH

Usch vad jag känner mig vilsen!

Skolan börjar bara kännas jobbigare o jobbigare för varje dag som går, jag har panikångest på morgonen innan jag tar på mig jackan och går! Men skoldagarna rullar på ganska så fort som tur är.
Efter att jag klippt mig så gick jag direkt hem till Lovisa, där bestämmde vi med hennes pappa att följa med på hockey senare på kvällen när han skulle komma hem. Så då knalla vi hem mot mig så att jag fick hoppa in i en dusch och bättra på sminket för att slippa se ut som en fläckigfjortis!
Nu är jag så fruktasvärt trött, det känns väldigt ansträngade att hålla uppe ögonlocken och jag har en otäck huvudvärk så jag ska lägga mig i sängen nu.

Tack du underbara för att du får mig att orka kämpa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0