OVERKLIGT, UNDERBART

Äntligen helg, overkligt, underbart.
Dagarna går sakta och är väldigt jobbiga men veckorna dem går fort!

Idag så har jag och Lovisa redovisat teknik arbetet, igår gjorde jag mitt geologi prov på tisdag gör jag kemiprovet, tror jag.. DÅ, har jag kommit ifatt med allt. Jag har skrattat så jäkla mycket idag, ungefär så mycket som jag gjorde förut. Jeppe ritade av alla i klassen och jaa, det värsta jag någonsin sett, men jag älskar min klass! :)

Imorgon blir det backen - slalom, inge bräda nää.

Snart dax för BUP, förväntasfull o jag längtar. Sammtidigt som jag är rädd och inte alls vill dit menmen..

rörigt inlägg, mitt liv är kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0