PENGAR + 1 G

Matteprovet är gjort, jag hoppas på att det gått bra men det får bli som det blir jag fokuserar hellre frammåt och nöjer mig mer än gärna med ett G i denna kurs.
Direkt efter skolan skyndade vi iväg hem mot Lovisa och lämnade våra väskor. Busstationen hade knas på apparaten men vi hann med bussen ändå, det blev precis.
Jag fick faktiskt med mig hem två par nya tröjor och en ny bh, är så nöjd och tacksam över att mamma satte in mina 1300kr och gav mig mina 300kr tillbaka som hon lånade förut så att jag "vågade" spendera lite pengar och skämma bort mig själv med nya kläder. Blev dock inte så mycket nytt eftersom att det är väldigt dåligt i Avesta, men vi planerar att ta oss ner mot Västerås någon helg ganska så nära inpå, och då borde det inte vara några problem med att fylla på garderoben ordentligt.
Jag vet inte varför men jag vägrar att ha mindre än tusen kronor på kontot, då köper jag inget utan börjar hellre spara!

Imorgon slutar vi tidigt och jag ska äntligen då få klippa bort mina slitna toppar, som jag har längtat.

Nu väntar sängen och religonsläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0