UTAN ÅNGEST & 1 PUCKO

Jag vet inte riktigt hur detta gick till men jag lyckades genom lida hela skoldagen utan huvudvärk eller ångest trotts att det är just fredagen som ibland kan kännas jobbig.
Imelda är ett riktigt pucko som gav mig och Lovisa en varsin lapp efter att vi bett om lov att gå och prata med Lina, precis som det var planerat att vi skulle göra på IPS:en! Som tur var så lyssnade Kicki på oss och hållde till en viss del med om att det är en ivrig människa med språkproblem, eller kanske inte riktigt men hon rev iaf lapparna och sa att det bara var ett utav dem 10000 olika missförstånd mellan elever o Imelda.

Efter skolan så tog jag och Sandra bussen över till Dalarna, vi hade tur att få skjuts av mamma till bussan för vi kom springandes precis innan bussen åkte.
Jag hittade en fin grå top & fyndade ännu en ny bh. Jag har väldigt många bh:ar nu, jag älskar att handla underkläder, väskor och skor.. ja och kläder! Trotts att jag nog har för många bh:ar så tycker jag att jag var värd denna då den bara kostade femtio o när jag hållt ögonen på den i månader, men tråkigt nog så var den för liten! Men får byta den och hoppas att det finns en strlk större.

Imorgon så följer jag med till Romme, om jag orkar.. Jag mår trotts allt inte så bra, min kropp är helt slut och det är kaos.


<3

Å juste köpte ett jätte sött armband också, ett som liknar ett sådant som jag jätte gärna vill ha - med fyrklöver, det som ska för tur, om jag nu inte är ute och cyklar..? Ett sånnt önskar jag mig tills jag fyller och pengar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0