ÄCKLAD

Har precis plattat håret och äntligen hittat en bh, har letat somfan. Måste börja städa mitt rum strax, det går inte att se golvet för alla kläder som ligger där.

Jag är jätteglad eftersom att bejb kommer hem idag (:D), sammtidigt som jag är så trött på A. Känns som om jag lätt skulle kunna slå ihjäl honom, jag är så less. Han lär sig aldrig, kan fortfarande inte vara ärlig. Förra gången var sista gången som han fick en ny chans, för nu orkar jag inte med det här är så jävla äcklad. Att ljuga är det värsta man kan göra.

Såklart jag saknar dagarna, för jag har varit glad att ha dem.


Det är ganska fint med vinter också, men nu är jag trött på skiten iaf om inte backen öppnar snart.
(jag tog bilden förra året, när jag älskad att ta kort haha..)


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Tack så mycket. :)

2010-01-03 @ 15:11:09
URL: http://thephotographs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0