FARMOR BJUDER

Nu har jag skruvat ihop första expidit hyllan av två åt mor min så nu står den brevid hennes o pappas säng. Den andra dyker nog upp vid andra hörnet av sängen imorgon om det inte skulle vara något fel på den hyllan.

Denna dagen vet jag inte vart den tagit vägen, fort har det gått åtminstone om man jämnför mot dem andra dagarna. Jag har bakat cheescake som ska smakas av imorgon, lagat mat och städat en hel del också. Ibland får jag tokryck då jag känner för att städa, jag mår bra när det är rent och snyggt runt omkring mig, fast det tror jag nog dem flesta gör, men jag kan också tycka att det är kul att städa inte alltid dock.. Jag hade också tänkt ha lagat mat åt mamma o Linnea - Ungstekta grönsaker, klyftpotatis och fläskfilé. Fast det blev de inget av, istället blev vi bjudna på pizza hos farmor&farfar. Hade jätte kul, kan fortfarande inte riktigt förstå att hon bara bjöd oss.. Men som jag sagt förut: Folk kan förändras och tur är väl det!

Mat "bjuder" jag på imorgon istället, ska även iväg en sväng till Avesta imorgon. Ska kolla kläder somfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0