ORDSPYOR

Från tekniken så har jag flera gånger varit på väg att spy på en viss människa, "ordspyor" men även så har jag mått riktigt illa! Jag tål inte att folk ljuger, bara för att dem är rädda att en annan ska ta över deras plats, det är sjuk äckligt!
Men som tur är så har jag full koll på läget och vet vad som egentligen är sant, och framför allt vem jag sak lita på nu. Tack vare övningarna sedan förra året så kan jag kan jag bita ihop och hålla käften stängd, för om jag inte skulle göra det så skulle jag bara göra saker och ting ännu mer krångliga.. Jaja nog om det!

Jag ska sätta mig ner med, biologin, matten, geologin, upsattsen och svenskan nu. Usch så hemskt det känns, men bättre att bli av med skiten nu istället att sammla på sig problem!
No:n får vänta tills imorgon, det är trotts allt inte bara jag som ska göra allt eftersom att det är ett grupparbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0