PUCKO

Ååh jag mår pissigt, det rinner ur näsan och kliar i ögonen, jag är inte något vidare pigg hellre så huvudvärk har jag ju med.
Förhoppningsvis blir det bättre med lite nässpray och en tablett för skallebanket!

Idag har vi redovisning av teknik arbetet men jag är osäker på om vi kommer kunna redovisa idag.. Eftersom att ett visst pucko Jocke har bestämmt vad det är som ska vara med o vad som inte får vara med, så är det inte säkert att jag kommer kunna berätta om det jag ska idag. Var ju sjuk igår och jag förväntar mig inte att "E" ska ha ryckt in och försökt rädda våra betyg, det är h*n alldeles för lat för.
Nu till det positiva, vi börjar med en ny kurs i so idag - jippie..?



Min första cykel, det var lycka!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0