DET DÄR MED PENGAR..

..och alla kläder, andra grejer, resor som jag alltid vill göra och ha.

Eftersom att vågen inte fungerar, drog jag istället på mig min examens klänning och den säger mig att jag tappat två eller tre kilo. Jippie! :D

Nu är jag i full gång med att beställa dessa skor från Lindex

Lindex Shop Online - Boot sandal
Sedan denna bh, kanske..

Lindex Shop Online - Bandeau BH
Men jag får se, jag är osäker angående min egna ekonomi.

Slutsumman för detta skulle landa på fyra hundra och sedan med min och Lovisas Gävle resa som ska bli av. Då kanske det är bättre att hålla hårt i pengarna och börja klippa gräsmattor o städa!?
Några oönskade kostnader har ploppat upp också, jag är osäker om det blir jag eller A&J som tar hand om dem. Vi får väl se jag hoppas iaf såklart på det andra alternativet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0