TUSEN TANKAR

Äntligen är en lång men ganska härlig skoldag över. På gympan fick de som ville bada vilket resulterade i Emil, Albin och Erik i vattnet och en Albin W solandes.. I Emils kläning, runt virad på ett litet underligt sätt - hängelsstring, kanske man kan kalla det om man nu vill.
Hela trettio minuter tidigare fick vi sluta från körträningen, u n d e r b a r t !

Föresten ett stort, stort tack till Karin som rättade min boken om mig trots att jag gjort fel o nu när det var sista veckan. TACK! Det gjorde mer eller mindre min vecka lite roligare.
FRån det ena till det andra i helgen skulle jag egentligen upp till Furudal tillsammans med Lovisa, men det blev ändrade planer. Först och främst så har jag två prov jag ska hinna med nästa vecka, sen ett i spanska imorgon och en matteinlämnings uppgift så jag kände att jag hellre blir klar med det här. Alltid lika skönt att börja ett nytt läsår utan massa gammalt strunt om det nu skulle visa sig att det var kul med skolan överhuvudtaget.

Som vanligt är mitt lilla huvud fullt utav massa funderingar. Det rör mig, folk runt omkring mig, världen, identitet sist men inte minst beetende. Jag känner en väldig massa som inte har någon som helst koll på sitt egna betende. Eller lust att respektera andra. Trist men sannt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0