FRAMTIDEN FLYTTAR IN

omstart, nu är jag tillbaka här!

Framtiden har flyttat in och bosatt sig i mitt huvud. Tankarna och funderingarna cirkulerar kring framtida arbetet som förtillfället är psykolog. Ett drömyrke på alla sätt och vis för mig. En typ av kriminalvårdare ska och vill jag bli! Jag ska plugga vidare i social omvårdnad. Jag gillar att säga det, det känns rätt och låter moget. Motsatsen till den Emelie jag är idag.

I skolan var det riktigt mys, min klass är den bästa och jag älskar den!
Biologin går trögt då Owe har massa nationella prov att rätta och vi får klara oss utan honom. Trist! Jag saknar stämningen som blir tillsammans med honom, tiden flyter på bra och att läsa om blodomloppet blir en aning lättare samt roligare. Istället fick vi ha fördomsfulle Jimmy som har allt för höga tankar om sig själv, enligt mig - men det var och blev toppen. Jag förstod tack vare hans angagemang.

Imorgon går inte jag i skolan utan hänger ihop med morfar. ;D Operation dagsverket står på schemat och jag valde såklart att jobba hos en utav mina favoriter.

Tillbaka till hjärtat var det.. Hejsvejs!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0