PÅ AJ..

..står inte tiden stilla!

Jag har sorterat papper sedan åtta men trotts det har tiden gåt undan. Cicci har också skaffat sig ett jobbpass här hon med. Jag sitter just nu och kikar igenom hennes pappas rapporter, medans hon är med hennes pappa ute och gräver. Känns lite lustigt men jag trivs att få greja detta själv, det är en del utav den jag är. Självständig perfektionist i alla iver att angaera.

Morfar pratar med en massa gubbar eller vad de nu vill bli kallade. Möte har dem som håller på hela dagen om jag förstått rätt, dock inte nu för nu är det fika. De springer bakom ryggen på mig ganska ofta på väg bort till toletten som befinner sig längts bort i detta rum. Det är pinsamt och fram för allt läskigt för mig som lider av blyghet, men jag har gjort stora framsteg om man jämnför mot förut. Det känns kanon!
Flera stycken karlar och jag befinner sig just nu här. Till en viss del hör jag hemma hör då jag inte skulle ha något emot att jobba här. Inte på kontor som morfar men ute och gräva skulle absolut duga. Fast jag håller mig till drömmen om att bli psykolog.

Jag och en tjej till är de enda flickorna på dethär stället. Hon är supertrevlig måste jag tilläga. :)

Tio över tolv slutar jag och åker med morfar hem till G. Fram tills dess ska jag försöka underhålla mig med dator som morfar slog på åt mig. Han tyckte att det var färdig jobbat för min del och jag demostrerar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0