MÅNDAG EFTER HELG

Nu är den helt underbara helgen slut, men jag sörjer inte för det. För nu är det bara två veckor kvar utav skolan. Varav denna är den sista med fulla lektions dagar! Under helgen har jag varit för mig själv, städat ur mitt rum och bland annat plugga har jag gjort och det har varit hur härligt som helst.. Jag älskar den lilla tiden jag får för mig själv då jag kan andas ut och bara vara - det är guldvärt! Jag behöver den där tiden verkligen, med tanke på hur positiv och glad jag blir efter.

Måndag som sagt vilket innebär gympa då jag och Lovisa ska springa strandpromenaden eller om det blir tillsammans med Anna&Hanna. Startskottet för denna tristadag är 08.10 så egentligen borde jag packa väskan. Idag hade jag tänkt klicka hem mitt efterlängtade löshår så kanske jag hinner få det isatt av någon innan skolavslutningen!? På tal om skolavslutningen så har jag varken skor eller en alternativ cardigan. Jag vill ha nytt och så är det bara. Jag tänker då inte använda mina vita med kilklack för dem hade jag förra året.

Nej nu måste jag ut och hämta cykeln bannemig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0